سلامت-رژیم-تناسب اندام

۷ کیلو لاغری در هفته با رژیم میوه خواری

رژیم میوه چگونه است ؟

در رژیم میوه شما باید ۵۰% الی ۷۰% کالری روزانه خود را از خوردن میوه تامین کنید. به همین سادگی ولی با کلی نکته که در ادامه مقاله حتما مطالعه کنید.

آدمیزاد چند کالری نیاز دارد ؟

انسان ها بسته به جنسیت ، قد ، وزن به میزان کالری متفاوتی در روز نیاز دارند. به طور متوسط فردی که قصد رژیم دارند معمولا رژیم خود را بر روی ۱۲۰۰ تا ۱۴۰۰ کیلوکالری تنظیم می کنند. پس یک میوه خوار باید ۶۰۰ الی ۱۰۰۰ کیلوکالری نیاز روزانه خود را از میوه تامین کند. اگر در جدول کالری میوه ها نگاه کنید ،به استثناء نارگیل ، باقی میوه ها برای هر وعده مصرف استاندارد بین ۵۰ تا ۱۲۰ کالری هستند. پس شما باید تعداد وعده زیادی میوه مصرف کنید که این برخی از مواد را در بدن شما افزایش می دهد. مثلا اگر بخواهید فقط موز بخورید (رژیم موز) با توجه به اینکه هر موز حدود ۱۰۰ کالری است ، پس شما باید حدود ۱۰ موز در روز بخورید ، لذا قند شما افزایش می یابد و احتمال ابتلای شما به دیابت وجود دارد !

کسانی که با رژیم میوه مردند !

افراد زیادی رژیم میوه را برای لاغری انتخاب می کنند. میوه خواران به دلیل اینکه خود را از مواد ضروری بدن محروم می کنند ، خود را در معرض بیماری های مهلک قرار می دهند. به عبارت دیگر می آیند ابرو را درست کنند ، چشم را هم کور می کنند. یکی از این افراد استیوجابز(مدیر شرکت اپل) است که میوه خواری می کرد و به سرطان پانکراس مبتلا شد و مرد !

اشتون کوچر که یک بازیگر می باشد نیز رژیم میوه گرفت و در بیمارستان بستری شد ولی خوشبختانه نمرد 🙂

مضرات رژیم میوه

  1. کمبود پروتئین
  2. کمبود مواد مغذی
  3. خطر دیابت
  4. افزایش احتمال پوسیدگی دندان
  5. کمبود چربی های مفید
  6. افزایش خطر افزودن وزن
مطالعه این مقاله خالی از لطف نیست ...
غذاهایی که اگر بخورید تضمینی به سرطان مبتلا می شوید

راز بزرگ راجع به رژیم ها لاغری در هفته (لاغری در مدت کوتاه)

ببینید سایت ها از طریق افزایش بازدید درآمد کسب می کنند و ادامه حیات می دهند و اکثرا کاری به سلامت شما ندارند.

طبق گفته پزشکان ، شما برای اینکه یک کیلو لاغر شوید باید حدود ۷۵۰۰ کیلوکالری بسوزانید. شما به طور متوسط روزانه بین ۱۴۰۰ تا ۲۲۰۰ کیلوکالری مصرف می کنید که برای یک رژیم سالم لاغری حداکثر یک سوم آن را برای شما کم می کنند یعنی اگر پر مصرف باشید ! حداکثر روزانه ۷۰۰ کیلو کالری کم می کنند که اگر رعایت کنید در ماه ۲۱۰۰۰ کالری می سوزانید و با آن حدود ۳ کیلو وزن از دست می دهید.

اگر هر روز ورزش بکنید و بعد با خوردن آن را جبران نکنید 🙂 ، روزانه حدود ۳۰۰ کیلو کالری هم بابت ورزش می سوزانید که در ماه حدود ۹۰۰۰ کیلوکالری سوزانده اید ، یعنی با ورزش منظم در یکماه حدود ۱کیلو ۲۵۰ گرم لاغر شده اید.

پس اگر هر رژیمی مقداری ادعای بیش از ۴ کیلو لاغری در ماه داشت یا دروغ محض است و یا شما را به سوی یک بیماری مهلک هدایت خواهد کرد. امیدوارم پس از این مقاله دیگر فریب عباراتی مانند رژیم میوه هفت روزه یا ۱۲ کیلو لاغری در ماه با رژیم میوه و … را نخورید.

حتما مطلبی را که در رابطه با قرص های لاغری در مقاله “۱۲ راه سریع برای لاغری سالم” نوشتیم مطالعه فرمایید.

کالری فست فودها (کالری پیتزا ، همبرگر و …)

خوب در عکس زیر کالری برخی فست فودها مثل پیتزا آمده است. فقط گول نخورید مقدار کالری نوشته شده برای پیتزا به ازای یک قاچ نرمال است نه یک پیتزا کامل 🙂

مطالعه این مقاله خالی از لطف نیست ...
12 راه سریع برای لاغری سالم

کالری پیتزا ، کالری همبرگر ، کالری فست فود


برچسب ها

anariha

من تمام تلاش خود را می کنم که مطالبی زیبا و پر انرژی برای شما تولید کنم (نه کپی). در سایت اناری ها برای وقت ، شخصیت و روحیه شما ارزش بالایی قائل هستم و از هر آنچه که به این ها صدمه بزند دوری می کنم. اگر اناری ها برای شما مفید بود آن را به دیگران معرفی کنید.
دکمه بازگشت به بالا

بستن